Snaren
  Rackets
  Bespanmachines
  Bespannen
Tennis Praktijk
Bespanvideos
Publicaties
Leverancier informatie
Gevraagd&aangeboden
Forum
Downloads
Tennis-Links
Kontakt
Impressum
  Deutsche Version
  English Version

Sport Inn Gerritsen KNLTB - Permanente Ontwikkeling De tennis-organisatie die je Úcht beter maakt
Old 2011-10-03, 16:56   #1
TechTennisHolland
MRT
Junior Member

Default Bespancursus 08 oktober 2011

Aanstaande zaterdag 08 oktober organiseert TECH-Tennis in Oldenzaal weer een bespancursus. Door een paar afzeggingen is er weer ruimte voor twee deelnemers.

Wil je de fijne kneepjes van het bespan- racket tune vak leren van een Master Racquet Technician (ERSA/USRSA). Afgelopen jaar heeft TECH-Tennis bespannen tijdens het ABNAMRO WTT en de opgedane kennis en ervaring wil ik graag met je delen.

Nieuwsgierig geworden; ga dan naar http://tech-tennis.com en vul het contactformulier in.
TechTennisHolland is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-06, 13:38   #2
TechTennisHolland
MRT
Junior Member

Nog even een aanvulling op bovenstaand bericht, omdat we graag willen weten wat jullie van onze plannen vinden:

Er is contact met de ERSA om het mogelijk te maken om het bespancertificaat van de ERSA (=USRSA) ook in Nederland te kunnen behalen.
Met de combinatie van de ERSA / TECH-Tennis, het Racket-forum, Stringway en een publicatie kanaal (uitgever) lijken alle ingrediŰnten die nodig zijn om zoiets bekend te maken en te realiseren aanwezig.

Op 5 november zal ik een "test" van de ERSA bijwonen in DŘsseldorf waar 2 Nederlandse bespanners die test zullen afleggen.

Bij die gelegenheid zal ik met Mark Maslowski overleggen over de mogelijkheden om het certificaat "naar Nederland te halen".

We horen graag jullie mening hierover.
TechTennisHolland is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-14, 00:02   #3
TvD
Senior Member

Send a message via Skype™ to TvD

Lijkt mij een topidee! Ik hou me aanbevolen om de stof naar het Nederlands te vertalen.
TvD is offline   Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules